Tomáš Soukup
Jistě víte, že jsme se v 15. vlně B2B monitoru zabývali content marketingem. Tento týden se podíváme na nejčastěji používanou formu content marketingu.
81 % B2B firem v rámci content marketingu nejčastěji publikuje články. Na dalších příčkách se umístily fotky, videa, ale také posty na sociálních sítích.
Oproti zahraničí se v Česku podceňují case studies, e-booky či infografiky.
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.