30 srpna, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #39

admin


Tomáš Soukup

Jistě víte, že jsme se v 15. vlně B2B monitoru zabývali content marketingem. Tento týden se podíváme na nejčastěji používanou formu content marketingu.


81 % B2B firem v rámci content marketingu nejčastěji publikuje články. Na dalších příčkách se umístily fotky, videa, ale také posty na sociálních sítích.
Oproti zahraničí se v Česku podceňují case studies, e-booky či infografiky.

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz


Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.