Michaela Andrýsková
Dbají B2B firmy na tvorbu a komunikaci pravidelného obsahu? A jak si vede content marketing v ČR ve srovnání se zahraničím?
Ve srovnání se zahraničím je v Česku content marketing stále nedoceněný. Pravidelně se mu věnuje pouze 22 % B2B firem. Důležitost content marketingu si nejvíce uvědomují marketingově řízené firmy. Možná i proto se marketingově orientovaným firmám daří dlouhodobě lépe.
A co vy? Tvoříte na svých stránkách obsah?
Více zajímavostí se dozvíte na portálu
➡️ http://www.b2bmonitor.cz/
Chcete získat další informace ze světa B2B?
➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru a my Vám pošleme heslo na aktuální mini studie.Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.