Michaela Koubová
Dobré vztahy jsou pro úspěch v B2B zásadní.
Vztahy jsou v B2B marketingu a obchodu klíčové. I z tohoto důvodu firmy říkají, že hlavním účelem využívání reklamních a dárkových předmětů je právě udržování obchodních vztahů.
Zjistěte, jak vybrat dárky, které Vaše klienty potěší a zároveň Vás odliší od konkurence. Inspirujte se na webu www.b2bmonitor.cz výsledky průzkumu mezi B2B marketéry a obchodníky, který, jsme zaměřili právě na reklamní a dárkové předměty v B2B.
Chcete získat další informace ze světa B2B?
➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru a získejte možnost zúčastnit se dalších vln B2B monitoru.Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.