12 září, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #256

admin


Michaela Koubová

☝️ Brand a aktivace v rovnováze = lepší výsledky o 5,5 procentních bodů ☝️

Každý v marketingu se ptá, jak využít marketingový rozpočet? Na brandové nástroje, které budují povědomí o značce, nebo na aktivační nástroje, které pomáhají generovat leady a uzavírat obchody?

Podnikům, které se věnují brandu a aktivaci stejným poměrem (25 % tázaných B2B podniků) se daří o 5,5 procentních bodů lépe než firmám, které mají marketingový rozpočet vychýlený buď více do brandu (33 %) nebo více do aktivací (42 %).

📌 Více zajímavostí najdete na: https://www.b2bmonitor.cz/2022/11/spoluprace-v-b2b/

#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor #B2B #sales #marketing

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.