Michaela Andrýsková
Jak se krize dotkla naplánovaných marketingových aktivit? Číslo tohoto týdne prozradí, jaké změny firmy chystají.
B2B firmy letos plánují přesun od eventů, veletrhů a konferencí k levnějším on-line a digitálním aktivitám. Tento krok je pochopitelný, neboť řada akcí se musela nebo bude muset zrušit. Přesto je potřeba přemýšlet o tom, jak i v této situaci budovat osobní vztahy, které jsou v B2B velmi důležité.
Více zajímavostí se dozvíte na portálu
➡️ http://www.b2bmonitor.cz/
Chcete získat podrobnější informace a podívat se, jaké aktivity plánují B2B firmy omezit či naopak posílit?
➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru a my Vám pošleme heslo na aktuální mini studie.Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.