8 března, 2024 v Blog B-inside

Číslo týdne #254

admin


Michaela Koubová

Vede prezentace produktů.

Ačkoliv marketéři tvrdí, že branding je důležitý a věnují se mu více než dříve, stále je většina kampaní a aktivit (54 %) zaměřená na prezentaci produktů a služeb.

Podíváme-li se na konkrétní provedení mnoha kampaní, vidíme pouze fotky produktů nebo výčet skvělých vlastností nabízené služby. Brand ale zahrnuje zejména emoce a na ty se v kampaních soustředí jen 20 % energie. Dalších 26 % se zaměřuje na osvětu trhu a budování poptávky po daných produktech.

📌 Více zajímavostí si přečtěte zde: https://www.b2bmonitor.cz/2023/12/brand-nebo-vykon-v-b2b/

#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor #B2B #sales #marketing

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.