27 dubna, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #73

admin


Michaela Andrýsková

Je krize příležitostí či existenciální hrozbou? Podívejte se na výsledky B2B monitoru a zjistěte, jak to vidí čeští B2B marketéři.


Ačkoliv 70 % B2B firem očekává, že jejich obrat v příštím roce klesne, není nálada mezi B2B marketéry nijak pesimistická. V krizi vidí nejen negativa, ale zejména příležitosti ke změnám, zefektivnění či větší kreativitě.

Výhledy B2B marketérů do budoucna či očekávané změny se dozvíte v podrobné studii na http://www.b2bmonitor.cz/2020/04/dopad-pandemie-na-b2b/ a http://www.b2bmonitor.cz/2020/04/marketing-a-krize/

📍 Chcete se účastnit dalších vln B2B monitoru a získat přístup k podrobným výsledkům?

➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru a my Vám pošleme heslo na aktuální mini studie.Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.