Michaela Andrýsková
B2B firmy v ČR si postupně začínají uvědomovat sílu sociálních sítí, v roce 2013 je využívalo pouze 22 % z nich. Podívejte se, jak se vyvíjelo využívání v čase.
Důležitost sociálních sítí si začínají uvědomovat i B2B firmy. V roce 2013 sociální sítě využívalo 22 % firem, dnešní číslo týdne ukáže, že sociální sítě dlouhodobě rostou a pronikají i do B2B. V roce 2019 bylo na některé ze sociálních sítí přítomno 68 % B2B firem.Je zřejmé, že si tuto sílu sociálních sítí
➡️ Sledujte nás dál a nezmeškejte výsledky letošní vlny B2B monitoru, která přinese aktuální data, např. i to, jak si vedou sociální sítě dnes.
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.