Michaela Koubová
Propojují B2B firmy své e-shopy s ostatními informačními systémy v podniku?
E-shop bývá obvykle propojený se všemi podnikovými informačními systémy (účetnictví, sklady, obchod, výroba). Pokud je propojen jen s účetnictvím, přenáší se z e-shopu pouze stavy objednávek, faktur, úhrad apod. A pokud je propojení pouze na úrovni skladů, z e-shopu se přenáší pouze informace o skladových položkách.
„Nepropojený B2B e-shop vnímáme spíše tak, že se jedná o webovou prezentaci, ne plnohodnotný B2B portál. Případně se může jednat o opravu malého B2B řešení, které ještě tzv. nedospělo,“ komentují možnosti propojení specialisté na B2B e-commerce ve společnosti NetDirect.
Zajímá Vás více informací o stavu české B2B e-commerce?
Zaregistrujte se na: → https://eepurl.com/hpejbv a my Vám obratem pošleme infografiku, ve které se dozvíte jaké podniky mají nejčastěji zavedeny e-commerce, jak B2B firmy motivují své klienty k jejich využívání nebo kolik činí průměrné vstupní náklady na jejich zavedení.
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.