Michaela Koubová
Spravují si B2B firmy své e-commerce aktivity interně nebo raději volí externí firmy?
Přes polovina B2B firem volí pro správu své e-commerce plaformy alespoň částečně externí firmu. Častěji jde o podniky s větším obratem.
V menších podnicích se zajištění e-commerce věnují v průměru 1 – 2 internisté. Malý interní tým však může představovat riziko v podobě nevyřešené zastupitelnosti zaměstnanců, omezené životnosti projektu, zastaralosti technologií či celkové nestability infrastruktury.
Zajímá Vás více informací o stavu české B2B e-commerce?
Zaregistrujte se na: → https://eepurl.com/hpejbv a my Vám obratem pošleme infografiku, ve které se dozvíte jaké podniky mají nejčastěji zavedeny e-commerce, jak B2B firmy motivují své klienty k jejich využívání nebo kolik činí průměrné vstupní náklady na jejich zavedení.
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.