Michaela Koubová
Neplacené příspěvky na sociálních sítích jsou podobně jako loni velmi oblíbené.
Neplacené příspěvky na sociálních sítích jsou podobně jako loni velmi oblíbené. Přesto však meziročně jejich využívání B2B firmami kleslo z 83 % na 75 %.
💡 Častěji je využívají firmy, jejichž marketing cílí na stovky a více zákazníků (78 %) než ty, jejichž marketing cílí na desítky (59 %) zákazníků.
📌 Zajímá Vás víc? Přečtěte si článek nebo se rovnou registrujte k zaslání celé studie:
#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.