Michaela Koubová
Většina firem se věnuje on-line a digitálnímu marketingu, jakou část rozpočtu do něj však dávají?
94 % B2B firem se věnuje on-line a digitálnímu marketingu.
💡 Na on-line a digitální marketing připadá zhruba čtvrtina z celkového rozpočtu na marketing.
Většina rozpočtu je určena stále tradičním médiím.
#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor
💡 Další zajímavosti najdete na webu www.b2bmonitor.cz
Sledujte B-inside dál a nenechte si uniknout novinky ze světa B2B.
Chcete získat další informace ze světa B2B?
📍 Právě chystáme další vlnu B2B monitoru, máte jedinečnou příležitost účastnit se jí a získat přístup k podrobným výsledkům.
➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru.Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.