28 srpna, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #93

admin


Michaela Koubová

Většina firem se věnuje on-line a digitálnímu marketingu, jakou část rozpočtu do něj však dávají?


94 % B2B firem se věnuje on-line a digitálnímu marketingu.

💡 Na on-line a digitální marketing připadá zhruba čtvrtina z celkového rozpočtu na marketing.

Většina rozpočtu je určena stále tradičním médiím.

#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor
💡 Další zajímavosti najdete na webu www.b2bmonitor.cz

Sledujte B-inside dál a nenechte si uniknout novinky ze světa B2B.

Chcete získat další informace ze světa B2B?

📍 Právě chystáme další vlnu B2B monitoru, máte jedinečnou příležitost účastnit se jí a získat přístup k podrobným výsledkům.

➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru.Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.