Tomáš Soukup
Jak nejčastěji šíří B2B firmy vytvářený obsah? V čísle tohoto týdne najdete všech TOP 5 kanálů.
Na začátek prozradíme, že sociální sítě jsou na druhé příčce.
80 % B2B firem využívá pro šíření obsahu e-maily, jako například newslettery či uvítací e-maily. Na druhém místě se objevily zmíněné sociální sítě, např. LinkedIn, Facebook, Twitter (75 %), následované eventy a osobním setkáváním se zákazníky (73 %). Na čtvrtém místě jsou tištěné časopisy (44 %), pětici top kanálů pro šíření vytvářeného obsahu uzavírají on-line prezentace (32 %).
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.