Tomáš Soukup
Jak je to se vzděláváním obchodníků a marketérů v B2B v ČR? Podívejte se na celé číslo týdne a zjistěte, kolik B2B firem investuje do rozvoje vzdělávání.
Marketingově orientované firmy investují nejen do produktu či kampaní, ale i do lidí. Výrazně častěji školí a podporují rozvoj měkkých dovedností svých marketingových a obchodních pracovníků. Ve srovnání se zahraničím však zůstává ČR stále pozadu. Například individuální koučink nabízí svým obchodníkům a marketérům pouze 15 %, zatímco v USA a v UK je to více než čtvrtina.
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.