Michaela Koubová
Opravdu chodí změny spolu tak, jak uvádí behaviorální ekonomie?
V literatuře věnující se behaviorálním přístupům se často uvádí, že změny obvykle nastávají společně s jinými změnami. A protože změna je jednou z hlavních předmětů zájmu i na B2B trzích, rozhodli jsme se podívat, zda tato obecná poučka platí i zde.
V nedávné vlně B2B monitoru jsme se proto zajímali o to, jak souvisí změny v marketingových aktivitách (firmy začnou či přestanou využívat nějaký komunikační kanál) s firemními změnami.
Pokud žádná firemní změna neproběhla, změnily se marketingové aktivity v polovině případů. Ale pokud proběhla změna ve vedení, ve strategii firmy či v produktovém portfoliu, udělaly firmy změnu ve ¾ případů. Tedy výrazně častěji. Zdá se, že jedna změna podporuje další změny.
Podrobnosti si můžete přečíst zde: https://www.b-inside.cz/case-study-zmeny-chodi-spolu-i-v-b2b/
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.