Michaela Koubová
Vidí B2B firmy přínos on-line katalogů zboží či služeb? A v čem?
On-line katalog zboží či služeb (bez možnosti nákupu, ale nikoliv pouze seznam zboží či služeb na webu) provozuje cca čtvrtina B2B podniků. Většina podniků hodnotí své on-line katalogy jako přínosné.
❓A v čem vidí firmy přínos on-line katalogů?
▪Úspora práce obchodníků či zákaznické linky („Máme pak méně hovorů.“, „Obchodníci mají míň práce.“)
▪Synergické přínosy („Je to motivace v rámci zvýšení komfortu, je to rychlejší, přehlednější, jednodušší. Chceme do budoucna úplně ustoupit z používání tištěných katalogů, tak na to zákazníky postupně i touto formou připravujeme.“)
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.