Michaela Koubová
Přesun k on-line aktivitám byl pro B2B firmy logický.
Vzhledem k mnoha karanténním protiepidemickým nařízením bylo pro firmy logické přesunout své marketingové aktivity do on-line prostředí. Do on-line mixu v B2B se tak dostávají nástroje dosud typické spíše pro spotřebitelské trhy. Zatímco před pár lety dominovaly zejména statické webové prezentace či e-mail marketing, aktuálně jsou trendem sociální sítě či firemní videa.
📌 Podívejte se, jaké další on-line marketingové aktivity budou letos B2B firmy využívat:
➡ https://www.b2bmonitor.cz/2021/04/b2b-marketing-v-roce-2021/
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.