Michaela Koubová
Využívání ATL reklamy v B2B roste.
ATL (nadlinkovou) reklamu v rámci off-line marketingu využívá 61 % B2B firem. V roce 2020 to bylo pouze 39 % firem.
Častěji ji k marketingu využívají firmy, jejichž marketing má určitou roli a má podporu vedení, firmy, kde je marketing považovaný za zbytečnost využívají tento nástroj pouze v 33 %.
Kompletní výsledky poslední vlny B2B monitoru si můžete přečíst zde: https://www.b2bmonitor.cz/2022/04/b2b-marketing-v-roce-2022/
#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.