Michaela Koubová
Spontánní znalost značky trojnásobně zvyšuje šanci přizvání do výběrového řízení.
Pokud decision makeři znají značku, existuje 3x vyšší šance, že danou značku přizvou do výběrového řízení.
Jak se B2B firmy staví k brandu a výkonnostnímu marketingu? Jede většina z nich na výkon nebo dbají i na důležitost brandu? https://www.b2bmonitor.cz/2023/12/brand-nebo-vykon-v-b2b/
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.