22 dubna, 2022 v Blog B-inside

Číslo týdne #170

admin


Michaela Koubová

#retrospektiva Vývoj využívání sponzoringu v B2B?

#retrospektiva s B2B monitorem

Od roku 2013 vzrostlo využívání sponzoringu v rámci off-line marketingových nástrojů a aktivit B2B firmami z 51 % na 75 %.

#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.