24 května, 2019 v Blog B-inside

Číslo týdne #25

admin


Tomáš Soukup

Využívají B2B firmy v rámci marketingové komunikace i sponzoring a jak je to se společenskou odpovědností? Podívejte se na celé číslo týdne a zjistěte víc.


Odpověď je jasná, jedná se o téměř dvě třetiny B2B firem. Konkrétně se sponzoringu a společenské odpovědnosti věnuje 65 % firem. I přes to, že je společensky odpovědné chování (CSR) dobrovolné, firmám přináší řadu benefitů, jako je například loajalita zaměstnanců, snížení nákladů, ale i dlouhodobé konkurenční výhody. Firmy, které nejsou lhostejné vůči dnešní společnosti posilují svou pozici na trhu a budují si dobré jméno.

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz


Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.