Michaela Andrýsková
Dnešní číslo týdne prozradí, do kolika on-line marketingových aktivit investovaly B2B firmy v průběhu let.
4,2 on-line marketingových aktivit ze 7 zkoumaných, to je výsledek pro rok 2019. Pro možnost sledování vývoje srovnáváme 7 stejných on-line aktivit, a to webové stránky, sociální sítě, SEO, PPC, e-mail marketing, content marketing a reklamu na internetu.
Na obrázku se můžete podívat, jak se počet využívaných aktivit měnil v průběhu let.
➡️ Sledujte nás dál a nezmeškejte další zajímavosti a aktuální výsledky z 16. vlny B2B monitoru.Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.