21 srpna, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #92

admin


Michaela Koubová

Měření a vyhodnocování je pro marketingovou komunikaci důležité. Používají B2B firmy i konverzní poměr?


Konverzní poměr pro sledování výkonnosti on-line a digitálního marketingu využívá zhruba čtvrtina B2B firem, využívají ho spíše obchodní firmy.

Měření pomocí konverzního poměru u nás není tak časté, je to až čtvrtá nejčastěji používaná možnost pro měření.

🌎 Zahraniční firmy naopak konverzní poměr preferují

Konverzní poměr, tedy počet leadů na jednoho nového zákazníka, je zde nejčastěji používanou možností pro měření.

#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor
💡 Další zajímavosti najdete na webu www.b2bmonitor.cz

Sledujte B-inside dál a nenechte si uniknout novinky ze světa B2B.

Chcete získat další informace ze světa B2B?

➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru.Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.