Michaela Koubová
Měření a vyhodnocování je pro marketingovou komunikaci důležité. Používají B2B firmy i konverzní poměr?
Konverzní poměr pro sledování výkonnosti on-line a digitálního marketingu využívá zhruba čtvrtina B2B firem, využívají ho spíše obchodní firmy.
Měření pomocí konverzního poměru u nás není tak časté, je to až čtvrtá nejčastěji používaná možnost pro měření.
🌎 Zahraniční firmy naopak konverzní poměr preferují
Konverzní poměr, tedy počet leadů na jednoho nového zákazníka, je zde nejčastěji používanou možností pro měření.
#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor
💡 Další zajímavosti najdete na webu www.b2bmonitor.cz
Sledujte B-inside dál a nenechte si uniknout novinky ze světa B2B.
Chcete získat další informace ze světa B2B?
➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru.Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.