Tomáš Soukup
V 15. vlně B2B monitoru zabývali také oblastí vzdělávání. Kolik aktivit využívá průměrně B2B marketér a obchodník?
Marketéři a obchodníci v B2B firmách se osobně věnují v průměru 2,3 vzdělávacím aktivitám. Nejčastěji jde o kombinaci odborného a jazykového vzdělávání, doplněného o některou ze soft-skills.
Podívejte se na všechny výsledky a zjistěte mnohem víc: http://www.b2bmonitor.cz/2019/03/vzdelavani-v-b2b/
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.