Michaela Koubová
Kam nejčastěji poputují letošní investice na B2B marketingovou komunikaci?
V letošním roce plánují firmy nejvíce investovat (a to jednoznačně) do tvorby a správy webových stránek.
Ostatní nástroje nejsou tak často jmenovány. 2. a 3. místo patří k nástrojům, které mají přilákat návštěvníky na webové stránky, což dokazuje, že se firmy chtějí opravdu soustředit na své stránky.
🌎 V USA naopak plánují zvýšit rozpočty na sociální sítě, začínají si uvědomovat jejich důležitost pro obchod – pomáhají viditelnosti firmy, mohou posílit loajalitu stávajících zákazníků a přilákat zákazníky nové. Dále investice v zahraničí poputují do content marketingu, display reklamy, PPC či e-mail marketingu.
💡 Další zajímavosti najdete na webu www.b2bmonitor.cz
Sledujte B-inside dál a nenechte si uniknout novinky ze světa B2B.
Chcete získat další informace ze světa B2B?
➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru.Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.