Michaela Koubová
Podléháte různým zkreslením a omylům?
Behaviorální ekonomie na rozdíl od té klasické říká, že lidé se nerozhodují zcela racionálně, ale podléhají různým zkreslením a omylům. Platí to i na B2B trzích. Pod povrchem se i profesionálové nechají ovlivnit tím, co jim poradí jejich známí, jaké mají vztahy s dodavateli i že si podvědomě chtějí ulehčit práci.
Vyzkoušejte si na vlastní kůži náš experiment a zjistěte, jestli i Vy podléháte různým zkreslením při rozhodování.
➡️ https://bsurvey.cz/index.php/771798?lang=cs
Z výsledků se dozvíte, jak na tom jste v porovnání s jinými B2B marketéry a získáte i tipy, jak různá zkreslení při rozhodování využít ve vašem marketingu a obchodě.
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.