18 června, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #131

admin


Michaela Koubová

Pro strategicky řízené firmy je rozhodování na základě spolehlivých dat z průzkumů samozřejmostí.

Podniky, které říkají, že je pro ně marketing strategická věc, si dělají průzkumy trhu výrazně častěji než ty, které považují marketing za zbytečnost. A tento přístup se jim vyplácí. Dlouhodobě se totiž ukazuje, že marketingově orientovaným B2B podnikům se daří lépe, než těm, kde si s marketingem nelámou hlavu.

Sledujte nás dál a nepropásněte další výsledky a zajímavosti o B2B marketingu.

#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.