Michaela Andrýsková
Jak aktuální krizová situace ovlivnila rozpočty na B2B marketing?
Téměř polovina B2B firem zatím neplánuje snižovat své marketingové rozpočty. Dobrou zprávou také je, že u těch, kteří snížení výdajů plánují, dojde spíše k přesunu od off-line aktivit (nejčastěji eventů či veletrhů) k levnějším on-line nástrojům, nikoliv k celkovému omezení marketingu.
Vidíme v tom naději, že firmy dobře promýšlejí, jak neztratit pozici značky na trhu a udržet dlouho a pracně budované vztahy se zákazníky.
Výhledy B2B marketérů do budoucna či očekávané změny se dozvíte v podrobné studii na http://www.b2bmonitor.cz/2020/04/dopad-pandemie-na-b2b/
📍 Chcete se účastnit dalších vln B2B monitoru a získat přístup k podrobným výsledkům?
➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru a my Vám pošleme heslo na aktuální mini studie.Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.