Michaela Koubová
Směřuje váš marketingový rozpočet spíše do brandových nebo aktivačních nástrojů? ⚖️
Čtvrtina marketingových a obchodních manažerů B2B firem v ČR tvrdí, že marketingový rozpočet rozdělují rovnoměrně mezi brandové a aktivační nástroje. 42 % tíhne více k aktivacím a 33 % k brandu.
📈 Podnikům, které do nástrojů investují rovnoměrně, se daří o 5,5 proc. bodů lépe než firmám, které mají marketingový rozpočet vychýlený buď více do brandu nebo více do aktivací.
💡 Více zajímavostí najdete na: https://www.b2bmonitor.cz/2022/11/spoluprace-v-b2b/
#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor #B2B #sales #marketingUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.