29 září, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #234

admin


Michaela Koubová

Pro strategicky řízené podniky jsou průzkumy naprostou samozřejmostí.

Investovat do konkrétních marketingových aktivit bez strategie založené na spolehlivých informacích by bylo pošetilé. A B2B podniky to dobře vědí. 👏 81 % B2B firem investuje do strategického marketingu a zakládá tak svá rozhodnutí na spolehlivých datech z výzkumů trhu, zákazníků či konkurence.
Využívání výzkumů dlouhodobě roste, už teď jsme zvědaví na výsledky letošního #B2Bmonitor.
Další zajímavosti si můžete přečíst v článku tady: https://www.b2bmonitor.cz/2022/04/b2b-marketing-v-roce-2022/

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.