Michaela Koubová
Index optimismu – vývoj nálady ovlivněný aktuální situací
Když jsme začátkem října měřili aktuální vývoj na B2B trzích a optimismus marketingových manažerů v B2B, téměř jsme se radovali. Situace vypadala o něco lépe než v létě a i respondenti v průzkumu často viděli “světlo na konci tunelu”. Index optimismu tak poskočil směrem vzhůru. Otázkou je, jak se nálada změnila poté, co vláda vyhlásila další omezení.
Výsledky měření ze začátku října si můžete prohlédnout nyní. Další průzkum nás čeká začátkem příštího roku. Doufejme, že křivka optimismu (na rozdíl od křivky vývoje počtu nakažených) i nadále poroste.
Chcete získat další informace ze světa B2B?
➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru a získejte možnost zúčastnit se dalších vln B2B monitoru.Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.