Michaela Koubová
Marketing se letos změnil, to platí i pro ten off-line.
Dvě třetiny B2B firem letos jako jednu z marketingových aktivit využívají i podporu prodeje.
Struktura off-line B2B marketingových aktivit je oproti on-line marketingu, kam se pomalu dostávají nástroje typické pro spotřebitelské trhy, relativně stabilní.
Podívejte se, jaké další off-line marketingové aktivity letos B2B firmy využívají: https://www.b2bmonitor.cz/2021/04/b2b-marketing-v-roce-2021/
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.