Michaela Koubová
Výkonnost on-line a digitálního marketingu můžeme měřit několika způsoby. Jaký je, ale nejoblíbenější u B2B firem?
Výkonnost on-line a digitálního marketingu můžete měřit několika způsoby, např. počtem leadů, konverzním poměrem, analýzou návštěvnosti webových stránek a podobně. Ale co vede u B2B firem?
➡️ Téměř 3 /4 B2B firem využívají sledování návštěvnosti webových stránek bez dalších analýz.
Nezapomínejme však, že pouze sledování nestačí, bez měření a vyhodnocování se může stát marketing jen dírou na peníze. Je třeba efektivně plánovat a alokovat investice do těch marketingových aktivit, které přináší výsledky a mají smysl.
💡 Další zajímavosti najdete na webu www.b2bmonitor.cz
Sledujte B-inside dál a nenechte si uniknout novinky ze světa B2B.
Chcete získat další informace ze světa B2B?
➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru a my Vám pošleme heslo na aktuální mini studie.Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.