1 října, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #146

admin


Michaela Koubová

Síla telemarketingu, tedy navolávání leadů a předjednávání schůzek, v B2B je velká. 

💡 Telemarketing, resp. navolávání leadů a předjednávání schůzek může obchodníkům ušetřit desítky hodin práce.

Je škoda, že tuto aktivitu využívá jen malá část obchodních podniků, jejichž marketing cílí na tisíce zákazníků. Obchodní podniky podceňují sílu telemarketingu. Jeho potenciál je v tomto segmentu nevyužitý.

 

📌Další zajímavosti a aktuality najdete na webu www.b2bmonitor.cz

#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.