Michaela Koubová
Trend B2B marketingu 2022!
Trend B2B marketingu roku 2022: V sociálních sítích posiluje placená reklama na úkor neplacených příspěvků
Neplacené příspěvky na sociálních sítích jsou podobně jako loni velmi oblíbené. Přesto však meziročně jejich využívání B2B firmami kleslo z 83 % na 75 %. Posílila naopak placená reklama na sociálních sítích – z 45 % na 54 %.
Zajímá Vás víc?
Přečtěte si článek nebo se rovnou registrujte k zaslání celé studie: https://www.b2bmonitor.cz/2022/04/b2b-marketing-v-roce-2022/
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.