21 února, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #62

admin


Tomáš Soukup

Jaké kanály content marketingu patří podle českých B2B marketérů mezi nejpřínosnější?


Za jednoznačně nejpřínosnější content marketingový kanál považují B2B marketéři eventy a osobní setkávání se zákazníky. Více než polovina dotázaných označila eventy jako nejpřínosnější formu šíření obsahu a dalších 21 % je uvedlo dalšími dvěma nejpřínosnějšími.

Celkově mezi tři nejpřínosnější kanály content marketingu zařadilo 73 % B2B marketérů eventy a osobní setkávání se zákazníky.

Čeští a zahraniční marketéři se na přínosnosti kanálů neshodnou. B2B firmy v USA považují za nejpřínosnější kanály pro šíření content marketingu e-maily (74 %), blogy (45 %) a sociální média (40 %). Eventy, tištěné časopisy ani on-line prezentace se mezi nejpřínosnější kanály vůbec nedostaly.Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.