Michaela Koubová
B2B firmy zakládají rozhodnutí na datech.
82 % z nich využívá v rámci strategického marketingu k rozhodování výzkumy trhu, analýzy zákazníků či konkurence. Stejný podíl má také interní marketing.
Chcete vědět, jaké on-line a off-line marketingové aktivity volí podniky v rámci B2B v roce 2024?
📌 Více zajímavostí si přečtěte zde: https://www.b2bmonitor.cz/2024/05/on-line-a-off-line-b2b-marketing-v-cr-v-roce-2024/
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.