Michaela Koubová
Firemní videa a sociální sítě jsou trendem v B2B on-line marketingu.
Loňským trendem on-line B2B marketingu byla firemní videa a placená reklama na sociálních sítích. Oba nástroje nově zavedlo nebo plánovalo zavést okolo 10 % B2B podniků.
Podívejte se, jak vypadal B2B marketing v roce 2021: https://www.b2bmonitor.cz/2021/04/b2b-marketing-v-roce-2021/
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.