10 července, 2020 v Blog B-inside

Číslo týdne #86

admin


Michaela Andrýsková

V poslední vlně B2B monitoru jsme se B2B markétérů ptali na využívané nástroje on-line a digitálního marketingu. Podívejte se, jak dopadlo SEO.


Přes tři čtvrtiny B2B firem využívají v rámci svého online marketingu SEO (optimalizaci pro vyhledávače) a řeší tak pozici svých internetových stránek ve vyhledávačích.

↗️ Využívání tohoto marketingového nástroje dlouhodobě roste, např. v roce 2013 ho využívalo pouze 44 % B2B firem v ČR.

🔍 SEO je zároveň nástroj, který většina firem využívá alespoň z části externě.

💡 Další zajímavosti najdete na webu www.b2bmonitor.cz

Sledujte B-inside dál a nenechte si uniknout novinky ze světa B2B.

Chcete získat další informace ze světa B2B?

➡️ Zaregistrujte se do našeho newsletteru a my Vám pošleme heslo na aktuální mini studie.Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.