1 dubna, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #121

admin


Michaela Koubová

Většina B2B firem uvedla, že je pro ně e-shop velkým přínosem. Co konkrétně si na e-shopech pochvalují?

B2B firmy si e-shopy pochvalují. Hlavním přínosem je pro ně zejména ušetření času obchodníkům a dalším zaměstnancům (s výrokem zcela a spíše souhlasí 90 % B2B firem).

Je to logické – automatizace procesů a s ní související časová a personální úspora byla jedním z hlavních motivu pro zavedení e-shopu.

Zajímá Vás kolik B2B firem má zavedený e-shop, jaké další e-commerce aktivity B2B firmy využívají anebo kolik činí průměrné vstupní náklady na zavedení e-commerce platforem?
Zaregistrujte se na: → https://eepurl.com/hpejbv a my Vám obratem pošleme infografiku, kde se dozvíte ještě mnohem více.

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.