21 dubna, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #214

admin


Michaela Koubová

Behaviorální věda má v B2B velký potenciál, o její využitelnosti v B2B dnes již nepochybujeme.

V B-inside hledáme skutečné příčiny a motivy chování a rozkrýváme mechanismy, které na B2B trzích reálně působí. Podívejte se na náš poslední experiment, kde jsme využili behaviorální vědu: https://www.b2bmonitor.cz/…/nastrahy-naseho-podvedomi…/

💡Do B2B se behaviorální věda dostává relativně pomalu, přesto však roste procento těch, kteří ji už aplikují, i těch, kteří o ní alespoň něco zaslechli. Skeptikové tvrdili, že behaviorální ekonomii lze uplatnit zejména na B2C trzích, protože podnikoví profesionálové se rozhodují racionálněji a rozhodovacím zkreslením tolik nepodléhají. Dnes už však tento názor zastává jen minimum lidí a potenciál ve využití behaviorální vědy v B2B vidí naprostá většina dotázaných.

#B2Bvyzkum #B2Bmonitor Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.