Michaela Koubová
Sociální sítě nejsou v B2B žádné tabu.
Neplacené příspěvky na sociálních sítích využívalo loni 75 % B2B firem. Navíc B2B firmám není cizí ani placená reklama na sociálních sítích – využívá ji 54 % z nich.
💡 Aktivita na sociálních sítích je typičtější u firem, jejichž marketing cílí na stovky a více zákazníků (78 %) než ty, jejichž marketing cílí na desítky (59 %) zákazníků.
✔ Sledujte nás dál, ať Vám neuniknou další zajímavosti a novinky ze světa #B2B
#B2Bvyzkum #B2Bmonitor #sales #marketingUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.