14 dubna, 2023 v Blog B-inside

Číslo týdne #213

admin


Michaela Koubová

Sociální sítě nejsou v B2B žádné tabu.

Neplacené příspěvky na sociálních sítích využívalo loni 75 % B2B firem. Navíc B2B firmám není cizí ani placená reklama na sociálních sítích – využívá ji 54 % z nich.

💡 Aktivita na sociálních sítích je typičtější u firem, jejichž marketing cílí na stovky a více zákazníků (78 %) než ty, jejichž marketing cílí na desítky (59 %) zákazníků.

✔ Sledujte nás dál, ať Vám neuniknou další zajímavosti a novinky ze světa #B2B

#B2Bvyzkum #B2Bmonitor #sales #marketingUnikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.