Téměř 40 % B2B firem v Česku má marketingový rozpočet nad 1 milion Kč ročně.
38 % B2B firem má marketingový rozpočet nad 1 mil. Kč ročně. Čím větší je cílový trh, tím více peněz podniky investují do marketingu. Zatímco firmy na malých trzích disponují v průměru marketingovým rozpočtem 900 tis. Kč, firmy cílící na tisíce zákazníků dávají do marketingu v průměru 5,6 mil. Kč.
💲Zajímá vás více o marketingových rozpočtech B2B firem na českých trzích? 👉
Strategie a marketingové rozpočty v B2B v roce 2025
ℹ️ Data jsme sesbírali v rámci našeho kontinuálního projektu B2B monitor v únoru 2025. Našeho dotazování se účastnily firmy napříč obory s obratem nad 100 mil. Kč a s alespoň 50 zaměstnanci. Dotazník vyplňovaly osoby zodpovědné za vedení marketingu.
Zdroj: B-inside, B2B monitor, jaro 2025

Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechna minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.