Tomáš Soukup
Aktuální vlna B2B monitoru poukazuje i na plánované vystavování na veletrzích v roce 2019. Číslo tohoto týdne ukáže, kolik B2B firem využívá tento nástroj.
66 % B2B firem plánuje v roce 2019 vystavovat na veletrhu. Diskuze o smyslu veletrhů tak nekončí, veletrhy stále mají své důležité místo v B2B marketingovém mixu.
Mezi často využívané off-line marketingové nástroje patří právě veletrhy a výstavy. Z dlouhodobého hlediska se využívání off-line nástrojů v B2B marketingu příliš nemění, zatím co digitální marketing podléhá řadě aktuálních trendů.
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR a SR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.