Michaela Koubová
Firemní videa jsou u B2B firem stále oblíbenější.
Zatímco před pár lety dominovaly on-line mixu v B2B zejména statické webové prezentace či e-mail marketing, aktuálně jsou trendem sociální sítě či firemní videa. A právě firemní videa využívá 71 % B2B firem, v předchozím roce se jednalo o 63 %.
Podívejte se, jak si stojí ostatní on-line marketingové aktivity: https://www.b2bmonitor.cz/2021/04/b2b-marketing-v-roce-2021/
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.