Michaela Koubová
Spolupráce marketingu a obchodu se vyplácí.
Pozice marketingu a obchodu ve firmě mají být vyrovnané. Firmám, které to tak mají (44 % B2B podniků), se dařilo lépe než těm, kde je obchod nadřazený marketingu.
Stále je zde však 56 % firem, kde pozice vyrovnaná nejsou. Jednou z možností, jak pozice obou týmů ve firmě vyrovnat, je zřídit samostatné marketingové oddělení a tím dát najevo, že marketing má v podniku důležitou roli.
Více zajímavostí najdete na: https://www.b2bmonitor.cz/2022/11/proc-musi-marketing-a-obchod-spolupracovat/
#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor #B2B #B2Bkonference #sales #marketing
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.