27 února, 2025 vBlog B-inside

89 % B2B marketérů používá LinkedIn pro generování leadů

Marketéři na celém světě nedají na LinkedIn dopustit. Data pouze pro Česko ale nemáme.

📊 Z výzkumu SproutSocial vyplynulo, že celosvětově 89 % B2B marketérů používá LinkedIn pro generování leadů. 62 % respondentů uvedlo, že jim přináší LinkedIn přináší leady. Více než 45 % B2B marketérů pak považuje LinkedIn za nejefektivnější sociální kanál v B2B.

Jak jste na tom s LinkedIn vy? Využíváte jej v rámci firmy pro lead generation anebo pouze jako obsahovou síť?

Zdroj dat: https://sproutsocial.com/

Unikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechna minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.