Michaela Koubová
Telefonování je stále základním nástrojem obchodních procesů. Podívejte se kolik B2B firem ho využívá.
Telefonování patří stále mezi nástroje každého obchodního procesu, může sloužit jako efektivní a rychlý kanál pro domlouvání schůzek, prodejní kanál či doplněk dalších marketingových aktivit.
Téměř čtvrtina B2B firem využívá v rámci off-line marketingu právě telemarketing a předjednávání schůzek.
📌Podívejte se, jaké další off-line marketingové aktivity B2B firmy využívají: https://www.b2bmonitor.cz/2021/04/b2b-marketing-v-roce-2021/
#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.