24 září, 2021 v Blog B-inside

Číslo týdne #145

admin


Michaela Koubová

Dělat důležitá rozhodnutí bez správných a spolehlivých informací by bylo pošetilé. B2B firmy to ví.

Dělat důležitá rozhodnutí bez správných a spolehlivých informací by bylo pošetilé. Tři čtvrtiny B2B podniků, jejichž marketing cílí na tisíce zákazníků, budou letos investovat do výzkumu trhu, zákazníků či konkurence. Pro výrobní podniky jsou výzkumy standardem.

📌Další zajímavosti a aktuality najdete na webu www.b2bmonitor.cz

#B2B #B2Bvyzkum #B2BmonitorUnikátní projekt B2B monitor

Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.

www.b2bmonitor.cz

Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.