Michaela Koubová
Behaviorální věda má v B2B velký potenciál a o její využitelnosti v B2B dnes již nepochybujeme.
Behaviorální věda má v B2B velký potenciál a o její využitelnosti v B2B dnes již nepochybujeme.
O behaviorálních efektech a rozhodovacích zkresleních se mluví už řadu let. Do B2B se behaviorální věda dostává relativně pomalu, přesto však roste procento těch, kteří se o ni zajímají více a už ji aplikují (32 %), i těch, kteří o ní alespoň něco zaslechli (48 %).
V B-inside hledáme skutečné příčiny a motivy chování a rozkrýváme mechanismy, které na B2B trzích reálně působí.
Podívejte se na náš blog, kde najdete články, novinky a inspiraci z oblasti využití behaviorální ekonomie v B2B. http://www.b-inside.cz/b-behavioral/
#B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor
Unikátní projekt B2B monitor
Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury.
Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde.
Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu.